Krótko o druku - kilka faktów - poligrafia

poligrafia rybnik

Jak dotrzeć z Twoją propozycją do

Stało się! W końcu powstała firma, nad którą pracowałeś przez ostatnie miesiące. Wszystko jest idealnie przygotowane: towar bądź usługa, lokal, strona internetowa. Ty też zwarty i gotowy, ale jednego Ci brak: klientów. Jak dotrzeć

Krótko o druku - kilka faktów - poligrafia poligrafia rybnik
z Twoją propozycją do szerszego grona odbiorców? Oczywiście! Trzeba zainwestować w reklamę. Możliwości jest wiele: prowadzenie strony internetowej, Social Mediów, marketing szeptany, banery reklamowe. Możesz zainwestować też w ulotki, które pozostawiane w różnych miejscach, związanych z Twoją działalnością, mogą przynieść dodatkowych klientów. Broszurę można zaprojektować samemu, korzystając z dostępnych w Internecie szablonów.Jednak jeżeli Twoim marzeniem jest niepowtarzalny wzór, design czy logo, to warto zainwestować w usługi profesjonalnego grafika. Dla tak przygotowanego projektu, ostatnim krokiem jest druk. Jeżeli masz potrzebny sprzęt,a ilość ulotek, których potrzebujesz jest niewielka, możesz z powodzeniem zająć się tym w zaciszu domowym. Jeżeli jednak działasz z rozmachem i na duża skalę, a liczba potrzebnych materiałów reklamowych liczona jest w setkach, to przyda się zaufana drukarnia. Profesjonaliści zajmą się Twoim prospektem, dopasują format, zadbają o jego profesjonalny wygląd. Powierz reklamę swojej firmy prawdziwym specjalistom.


Ulotki - najważniejszy materiał reklamowy

Ulotki są bardzo pożądanym produktem drukarskim. Informują one o poszczególnych promocjach czy wprowadzeniu na rynek nowego produktu. W tym celu każda profesjonalna drukarnia oferuje idealnie skonfigurowane do potrzeb klienta materiały reklamowe, w postaci różnorodnych ulotek.

Druk od dawien dawna jest powszechnie wykorzystywany do celów reklamowych. Obecnie każda firma drukarska oferuje różnorodne produkty wykonane z różnego rodzaju papieru oraz wykończone w niezwykle ciekawy sposób. Dzięki nowoczesnym urządzeniom drukującym istnieje możliwość wytworzenia w krótkim czasie tysiące ulotek.

Zaawansowane opcje przetwarzania pozwalają na produkcję różnorodnych materiałów promocyjnych wykonach z dobrego jakościowo materiału. Potrafią one zaskoczyć swym niepowtarzalnym wyglądem nawet najbardziej wymagających klientów biznesowych, dla których rozwój firmy jest priorytetem.

W zależności od konfiguracji oraz wykorzystanego rodzaju papieru i można go marszczyć, składać lub perforować na wiele różnorodnych sposobów.

Obecnie oprócz tradycyjnego składania krzyżowego, dostępne jest również składanie do wewnątrz, równoległe oraz do zewnątrz. Dzięki nowoczesnemu procesowi produkcji idealne kupony promocyjne mogą być dziś tworzone w różnorodny, niezwykle ciekawy sposób.


Reklama jest dźwignią handlu! To znane

Reklama jest dźwignią handlu! To znane powiedzenie jest dowodem na to, że warto postawić na promocję swojego biznesu. Najbardziej rozpowszechnioną formą reklamy są ulotki - roznoszone po blokach, rozdawane na ulicy i w lokalu. Druk takiej formy reklamy jest dużo mniejszym kosztem niż na przykład wykupienie reklamy w gazecie, Internecie, telewizji lub radiu, a już na pewno zdecydowanie taniej można wydrukować ulotki niż wykupić billboard. Takie zlecenie jest w stanie wykonać prawie każda drukarnia, dlatego warto jest porównać ceny druku. Ile to kosztuje? Uzależnione jest to od liczby sztuk, które chcemy wydrukować, tego czy druk ma być kolorowy czy nie, jakiej wielkości ma być kartka oraz czy będzie zadrukowywana z obu stron.

Projektując ulotkę warto wziąć pod uwagę jej atrakcyjność - powinna ona od razu przykuć wzrok i zachęcić odbiorcę do zapoznania się z treścią. Ulotka powinna być kolorowa i przyciągać wzrok, bo inaczej zamiast zainteresować potencjalnego klienta, trafi do najbliższego kosza. Wiele ulotek jest też kuponem rabatowym - dzięki zapisowi typu "z tą ulotką otrzymasz 10% zniżki", mamy szansę, że obdarowany naszą reklamą potencjalny klient ulotkę schowa do portfela, a nie wyrzuci do śmieci.